Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jorgen en Kirsten Elkerbout - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jorgen en Kirsten Elkerbout - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Jorgen en Kirsten

11 Februari 2009 | Nederland, Utrecht

Lieve mensen,

Nog 2,5 week en dan is het eindelijk zover. Dan stappen we op het vliegtuig naar Moskou en zal ons grote avontuur beginnen :)

Vanaf Moskou zullen we met de Transmongolie express naar Beijing reizen om een maand lang in China rond te trekken. Vervolgens vliegen we door naar Thailand, waar de zus, zwager en het neefje van Kirsten verblijven. In de tijd dat wij er zijn zal hopelijk ons nieuwe neefje of nichtje geboren worden!

Daarna reizen we via Thailand en Maleisie door naar Brisbane, Australie, waar we Kirstens broer en schoonzus zullen bezoeken.

We hebben er ontzettend veel zin in! Drie maanden lang genieten van natuur, cultuur, familie en van elkaar :)

Liefs!
Jur en Kis

• 11 Februari 2009 - 21:38

Pamahouten:

Wat een kans, heerlijk samen over de wereld reizen,
    mooie dingen zien en lieve mensen ontmoeten!
    Geniet van de komende maanden, wij zullen met plezier de dingen die jullie beleven volgen!

• 13 Februari 2009 - 11:39

Katrien:

Wauww, Kirsten wat ga je samen met je hunk een fantastisch avontuur tegemoet! Na Suriname zijn de reiskriebels alleen maar meer geworden??
    Ik ga jullie verhalen zeker lezen, geniet van elkaar en van alles wat je tegenkomt!

All the best!
    Liefs,
    Katrien

• 22 Februari 2009 - 17:54

Hetty:

Nog even ....!
    Heel veel plezier en geniet ervan!

• 23 Februari 2009 - 21:02

Margriet:

JALOERSSSSSSSSS!!! Wat een topreis gaan jullie maken!! Ik loop je/jullie waarschijnlijk net mis want ik kom 8 mrt naar Nederland, jammer...Maar ik wens jullie ontzettend veel plezier!!Geniet ervan!

Liefs,
    Margriet

• 24 Februari 2009 - 14:37

Oma Reerds:

Wat leuk dat ik jullie briefjes kan lezen. Nog vijf nachtjes dan vangt jullie grote reis aan. Weet je hoeveel nachtjes het nog duurt dat Oma en Klaas op reis gaan? Nog 148 nachtjes! Ik ga elke keer kijken of er nieuwe berichtjes van jullie zijn. Dat lijkt me heel erg interessant. In gedachten ben ik bij jullie!
    Gods rijke zegen en een goede reis.

• 26 Februari 2009 - 17:33

Timo En Kirsten:

Jaja het is aftellen geblazen.
    HEEL VEEL PLEZIER!!!

• 02 Maart 2009 - 15:31

Dorothee:

Lieve schatten,goed om te horen dat de vliegreis goed gegaan is.Wat duurde het lang bij dedouane:moest je de vitaminenpillen nog inleveren??
    Een beetje wennen dat jullie nu echt weg zijn.
    Liefs,Leonard en Dorothee

• 29 Maart 2009 - 17:46

Hetty:

Leuk dat het allemaal zo goed gaat. Geniet er lekker van. Volgens mij dragen de baby's geen luier, domweg omdat men er geen geld voor heeft. Heb ik opgezocht op Google. Maar ja, of dat het echte antwoord is?
    Veel plezier en groeten aan Tanja en Robin in Thailand.