En ze leefden nog lang en gelukkig... - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jorgen en Kirsten Elkerbout - WaarBenJij.nu En ze leefden nog lang en gelukkig... - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jorgen en Kirsten Elkerbout - WaarBenJij.nu

En ze leefden nog lang en gelukkig...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Jorgen en Kirsten

01 Maart 2009 | Rusland, Moskou

Normaal gesproken zou je deze zin vinden aan het einde van een sprookje, maar ik vond het nu toch erg toepasselijk om het aan het begin van onze fantastische reis te gebruiken.
Want we leven nog! Hja, het vliegtuig is niet neergestort en de reis is erg voorspoedig verlopen. Bedankt iedereen die aan ons heeft gedacht, voor ons heefft gebeden, etc.

We zijn in Moskou!! En boffen wij even, we vallen binnen op de laatste dag van het russische carnaval. In ons hostel is het dus erg gezellig en we eten ons dik aan pannenkoekjes met zooi. Verder ligt er veel sneeuw en hebben we nu al gemerkt dat we ons niet verstaanbaar kunnen maken, dat wordt nog lachen...

Komende dagen gaan we de stad met al zijn schoonheden verkennen en vooral lang en gelukkig leven :)

Veel liefs!
Jur en Kis

  • 01 Maart 2009 - 16:22

    Justine:

    hey kirsten en jur!

    ik schaam me kapot maar ben zaterdag nog vergeten jullie een goeie reis te wensen, ik ben blij dat jullie heel zijn aangekomen!

    nou geniet van alles daar en ben benieuwd naar de foto's enzo,

    liefs justine

  • 01 Maart 2009 - 16:25

    Fleur:

    Hoera, de reis is eindelijk begonnen!

    geniet lekker van jullie daagjes in Moskou!

    liefs

  • 01 Maart 2009 - 16:37

    Pama Houten:


    Goed te horen/merken dat jullie veilig zijn aangekomen. Brrrr. wat zullen jullie het koud hebben vannacht. (Hier is het bijna lente.....13 graden + 0) Hou lekker je sokken aan in bed(!)zou ik zeggen dan word je in ieder geval niet verkouden. Genietze...doei

  • 01 Maart 2009 - 16:58

    Judith:

    Ha lieve Jur en Kirsten!
    Fijn dat julie veilig zijn aangekomen in Moskou!
    GA er onwijs van genieten, en ik ben benieuwd naar alle verhalen!

    lfs Juud

  • 01 Maart 2009 - 17:09

    Allison:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van de stad!
    x allison

  • 01 Maart 2009 - 18:16

    Anand&Ruth:

    Sorry, we wisten niet dat jullie al onderweg waren ... Geniet van de reis, maak er de tijd van je leven van! Veel liefs uit een lekker warm Spanje (20 gr. hier vandaag).

  • 01 Maart 2009 - 20:23

    Lindapin:

    Heyyyy,

    Tis oneerlijk...ik zit nu op mijn werrk jongeren onder de duim te houden en jullie kunnen heerlijk genieten van 3 maandjes ronreizen!

    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn, veel plezier de komende dagen in Moskou!

    Liefs

  • 01 Maart 2009 - 20:31

    Ym:

    Enjoy your trip! Ik zal het allemaal via waarbenjijnu volgen! Liefs Ymke.

  • 01 Maart 2009 - 20:38

    Karina:

    Wat fijn dat de reis goed is verlopen! Veel plezier in het russische! Dikke X

  • 01 Maart 2009 - 20:52

    Dika:

    Wauw een goed begin!
    Ben benieuwd hoe de reis gaat worden maar ik weet 1 ding al zeker en dat is dat jullie volop gaan genieten! En allemaal leuke mensen en ook gekke mensen gaan ontmoeten!

    Hou me op de hoogte wanneer jullie in australie aankomen!

    Jur ben je trouwens helemaal afgestudeerd?

    Hele dikke kus voor jullie allebij

  • 01 Maart 2009 - 21:21

    Jaap:

    Jeej! De reis is begonnen!! Fijn dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. Geniet van alles en succes met Russisch praten!
    Groeten!

  • 02 Maart 2009 - 06:36

    Eline:

    heel, heel, heel veel plezier, geniet!!!
    we zien jullie snel....

  • 02 Maart 2009 - 08:53

    Eline En Ron:

    fijn dat jullie goed zijn aangekomen! en nu echt genieten he van alles wat jullie gaan zien enzo... enne niet te veel pannenkoeken eten hoor!! :)

    we denken aan jullie!

    liefs

  • 02 Maart 2009 - 09:09

    Reinier:

    Dag mooie vrienden!

    Wat fijn dat de vliegreis goed is gegaan. En nu in het supermooie Moskou. Geniet ervan. Ik grinnik in mijn vuistje als ik in gedachten Jurjen voor een een of andere Rus met bontjas zie staan stuntelen om zich op een of andere manier verstaanbaar te maken. Kirsten, maak er eens een filmpje van...

    Groeten,
    Reinier

  • 02 Maart 2009 - 10:01

    Noor En Hanna:

    Hoi!
    Toch handig, zo'n point-it boekje! Ik heb 'm nog net niet nodig in Engeland...
    Heb Hanna net even cultureel bijgespijkerd met de warme balletjes van de koningin... die zullen jullie nog missen daar op de trein de komende weken!
    Even een snelle Russische les - njet=nee en da=ja geloof ik - maar misschien ook niet - probeer het gewoon maar eens.... doei doei!

  • 02 Maart 2009 - 10:13

    Laula:

    Hee!
    ooo, Moskou! Tov. Ben z. jaloers, ook op de pannenkoekjes.
    xxxx enjoy!
    O,roep af en toen even GLASNOST! PERESTROJKA! Lijkt me lache!

  • 02 Maart 2009 - 18:11

    Laura D:

    He lieverds, fijn dat jullie goed aan zijn gekomen! Geniet ervan en ik ga jullie missen.
    dikke kus

    p.s. als jullie in Nl zijn zet ik de kaasfondue alvast warm

  • 04 Maart 2009 - 09:44

    Mirjam:

    Joehoeeeeee het feestje is begonnen!

  • 04 Maart 2009 - 14:22

    Nineke:

    Hey mooierts!! Heel veel plezier de komende maanden!! Dikke kus en heel veel plezier met alle alcohol in Rusland ;) Nasdrovje!

  • 06 Maart 2009 - 10:38

    Joanne Weenk:

    de reis is begonnen, mooi! Geniet ervan :)! Ben benieuwd naar jullie avonturen!
    Groetjes uit Australie! x-Joanne

  • 18 Maart 2009 - 15:40

    Justin:

    Leuke Russische coup Jor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Een verre reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2009

Down Unda'

15 Mei 2009

Yes, we like!

04 Mei 2009

Oh My Buddha!

25 April 2009

Land of Smiles

15 April 2009

From the mountains....
Jorgen en Kirsten

Actief sinds 11 Feb. 2009
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 26872

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 30 April 2017

Costa Rica

01 Februari 2011 - 12 April 2011

Zuid-Afrika

01 Maart 2008 - 04 Juni 2008

Een verre reis

Landen bezocht: